رابط خبرگزاری صریر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

ارائه اخبار و گزارش های ارسالی بسیج دانشگاه نراق برای خبرگزاری صریر

رابط خبرگزاری صریر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

ارائه اخبار و گزارش های ارسالی بسیج دانشگاه نراق برای خبرگزاری صریر

رابط خبرگزاری صریر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق

مرکز اطلاع رسانی صریر با دراختیار داشتن سامانه پیام کوتاه به شماره ۶۶۰۰۰۸۶۲۷۴ و سایت رسمی ناحیه بسیج دانشجویی به نشانی MARKAZIBSO.IR وظیفه اطلاع رسانی و انعکاس برنامه ها و فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی را بر عهده دارد. برای برقراری ارتباط با مرکز اطلاع رسانی صریر از دو پل زیر استفاده کنید:

شماره سامانه پیام کوتاه : ۶۶۰۰۰۸۶۲۷۴

آدرس ایمیل : SARIR@MARKAZIBSO.IR

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دانشجویان شهید به بهترین رتبه های دانشگاه الهی دست یافتند

در گفتگو خبرنگار صریر در شهرستان دلیجان با برادر بسیجی ابراهیم شعبانی فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان و مسئول ستاد یادواره شهدای دانشجوی شهرستان دلیجان عنوان شد :
دانشجویان شهید حضور درسنگر دفاع را بر سنگر علم و دانش ترجیح داده و با رها ساختن دانشگاه علمی به تحصیل در دانشگاه ایثار شتافته و با اهداء جانشان آرامش را به جامعه هدیه و به بهترین رتبه های دانشگاه الهی دست یافتند .یادواره های کنونی به جهت پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدا برگزار می شود وبرتری معنوی یادواره امسال با سالهای قبل حضور توام با اشک مادران سالخورده شهدای دانشجو شهرستان بود که حال و هوای یادواره و شرکت کنندگان را تحت تاثیر خود قرار داد و خواسته های این مادران از دانشجویی امروزی وظیفه همه دانشجویان بخصوص دانشجویان بسیجی را در ادامه راه شهدا مضاعف ساخت .

شعبانی در ادامه به برگزاری مشترک این یادواره با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلیجان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسب اشاره و این یادواره را در گرامیداشت شهدای دانشجوی بالاخص دانشجویان شهید شهرستان ، شهید عباس فدایی ، شهید حبیب قاسمی ، شهید ابو الفضل صادقی ، شهید غلامحسین شفیعی و شهید حسین خمیسی اشاره و از استقبال خوب مسئولین محترم ادارات شهرستان و فرماندهی سپاه پاسداران و پرسنل نیروی انتظامی تشکر بعمل آورد

CIMG0005
وی همچنین تعداد شرکت کنندگان در مراسم را بالغ بر ۵۰۰نفر اعلام کرد . و بعلت محدود بودن گنجایش فضا ی جلسه و اینکه نتوانستند پذیرای همه مشتاقان به شهدا باشند عذرخواهی نمود .

IMG_4369

CIMG0045

IMG_4367

IMG_4476

شعبانی دیگر برنامه های این یادواره را امضاء عهد نامه دانشجویان با شهدای دانشجویی عنوان و به تهیه و توزیع بسته های فرهنگی ، برپایی ایستگاه صلواتی ، پخت و توزیع نذری توسط بسیجیان دانشگاههای پیام نور و آزاد دلیجان و همچنین نمایشگاه کتاب در سالن منتهی به محل یادواره اشاره و از روساو کارکنان و دانشجویان دانشگاههای پیام نور ، آزاد دلیجان و آزاد جاسب  و مسئول محترم ناحیه دانشجویی و فرمانده محترم حوزه دانشجویی دانشگاه جاسب برادر بسیجی سلمان حیدری بخاطر حمایت در برگزاری این یادواره تشکر بعمل اورد

IMG_0663 (2)
در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با نواختن سرورد مقدس جمهوری اسلامی ادامه یافت امام جمعه شهرستان دلیجان حجت الاسلام کرامتی به بحث پیرامون شهید و جایگاه شهید پرداخت . و یادواره شهدا را یکی ازبهترین جلساتی دانست که شرکت در آن موجب افزایش روجیه و نشاط انسان مومن می گردد . وی در ادامه با استناد به قرآن کریم تعداد تکرار واژه شهید و شهادت را در قرآن ۷۲ مرتبه و تکرار واژه نظر را هم ۷۲ بار عنوان و تساوی آن کلمات را به این معنی تفسیر کرد که شهادت اوج نظر کردگی خدا به بنده است که از آن جمله شهید نظر می کند بو جه الله تعبیر می شود . حجه السلام کرامتی در ادامه افزود : بالاترین آرزوی شهدا بازگشت به این دنیا جهت شهادت مجدد است و شهادت ، مرگ سرخ در راه خداست که خدا به برخی انبیاء و همه اولیاء خود هدیه نموده است .
در ادامه جلسه گروه هنری نمایشی آفتاب از شهر اراک به اجرای تئاتر : جایگاه کنونی شهید در جامعه که به سرگذشت شهید دانشجوی والامقام شهید احمد رضا احدی رتبه ۱ دانشکده پزشکی اختصاص داشت پرداختند که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت و در قسمتهای همراه با اشک و نوحه مادران شهدا و حاضرین همراه بود . این مراسم با نوای اذان ظهر خاتمه و نماز جماعت ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه پیام نور برگزار گردید .

IMG_0684

IMG_4446

CIMG0053

  • ۹۳/۰۹/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی